پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182131
رشد شاخص بورس براي چهارمين هفته پياپي
تاریخ انتشار : 1394/04/20 11:08:41
نمایش : 1093
در جريان معاملات بازار سرمايه در هفته گذشته، شاخص بورس براي چهارمين هفته پياپي مثبت بود و رشد ۲.۹۳ درصدي را به ثبت رساند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در جريان هفدهمين هفته معاملاتي سالجاري تعداد ۴۳۲۳ ميليون سهم و حق تقدم به ارزش ۸۳۱۳ ميليارد ريال در ۳۶۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتيب ۴۲، ۲۶.۵ و ۵۹ درصد افزايش را نسبت به هفته قبل خود نشان مي دهد.


ارزش معاملات نرمال هم در اين مدت به ۷۱۱۰ ميليارد ريال و حجم معاملات نرمال به ۳۸۹۲ ميليون سهم و حق تقدم رسيد که به ترتيب ۲۵.۸ و ۳۹ درصد افزايش را ثبت کردند.


همچنين در هفته گذشته تعداد ۶۴۷۷۹۹ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۶۴۸ ميليارد ريال معامله شد که به ترتيب ۱۰۹.۷ و ۱۱۰.۷ درصد کاهش را نشان مي دهد.


اين گزارش مي افزايد: شاخص کل نيز در پايان معاملات هفته منتهي به ۲۰ تيرماه امسال با ۱۹۰۰ واحد افزايش به رقم ۶۶۷۶۱ واحد رسيد و شاخص بازار اول با ۱۵۰۴ واحد افزايش به رقم ۴۸۲۰۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۰۹۱ واحد افزايش به عدد ۱۳۷۵۱۵ واحد رسيدند که به ترتيب با ۳.۲۲ و ۲.۳۰ درصد افزايش مواجه شدند.


گروه ساخت دستگاه ها و وسايل ارتباطي هم با ۱۶.۱۴ درصد، حمل ونقل، انبارداري و ارتباطات با ۱۰.۶۸ درصد،ابزار پزشکي، اپتيکي و اندازه گيري با ۱۰.۱۱ درصد و محصولات کاغذي با ۹.۷۳ درصد بيشترين تغيير مثبت در شاخص صنايع را نسبت به ساير گروه ها در هفته گذشته به خود اختصاص دادند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html